Oxarnas Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Om du önskar visa din bild i gästboken, så behöver du registrera din email adress hos https://en.gravatar.com/ så hämtas bilden automatiskt.
Dennis Källgård Dennis Källgård skrev den 14 oktober, 2019 kl. 23:50
Man får bara inte förlora mot siken, men idag hände det. Den enda lilla tröst man har är att vi fick med oss 1p & att dom inte fick med sig 3. Målvakten storspelade och räddade Skövde, hade han haft en sämre dag hade Bois tagit hem segern. För Bois hade fler och hetare målchanser. Tycker dock bois generellt sett gjorde det alldeles för svårt för sig. Istället för att spela enkelt i uppspelen så hamnade passen ofta i en enda gröt i sargen med 2 sikare/1 boisare och det ville sig inte och så fick vi börja om på ruta 1 i försvarszon igen. Ne överlag ingen fantasi i anfallsspelet, tråkig dumpa-puck hockey som inte ledde till mycket. Dåligt följe med upp också. Låg lägsta-nivå. Bättring Boisen! Bäst i Bois idag var Törnqvist, Björka & Aronsson.