PH, trots att det inte blir någon officiell resa kommer garanterat Boisare åka dit. Blir nästan alltid förvånad över hur många som är på plats var man är i landet.
Så vill folk med går det ju att samåka, för som vanligt är man oftast otroligt nöjd efter en härlig hockeyresa med likasinnade. Hoppas vi ses där