Vad hände egentligen, det såg så bra ut i match 2 så jag trodde allt var klart och tredje matchen var lätt fixad. Men hur fel man kan ha. Var det underskattning i tredje matchen?, jag såg den ej.
Den här hemsidan använder cookies. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du vår användning av cookies. Lär dig mer