Lycka är att inte vara Boisare😂
Skiter ner sig varje kval och är evig tvåa i Skaraborg. Till och med när Skövde spelar division 3 är det större intresse för dom.
Hur kan ni inte fylla er lilla lada när ni spelar åttondel mot Borås?
Fan fler folk i kyrkan en söndag än när BoIS spelar kval😂