Olsson tillbaka till Väsby. Helt ok för min del, fick det aldrig att lossna i Bois. Skulle gärna se att de tar in en förstemålvakt till nästa säsong.
Den här hemsidan använder cookies. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du vår användning av cookies. Lär dig mer