Oxarnas Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Om du önskar visa din bild i gästboken, så behöver du registrera din email adress hos https://en.gravatar.com/ så hämtas bilden automatiskt.
Anders Åstebro Anders Åstebro skrev den 16 mars, 2026 kl. 12:51
Hej på Er Boisare!

Kul att se i söndags att det kommer folk från Vänerns pärla till Hovet här i staden vid det glimrande berget Billingen för att se på ett kvalspel och en bra match!

Minns en gång i tiden då jag var ung så satt jag på läktaren i Katrinhallen då Bois kvalade uppåt i seriesystemet.
Antingen var det Olofström elle Osby som var erat motstånd den gången….lagets namn började med ett O iaf… ;o)
Lasse Persson och en annat kraftpaket likt en "köttbulle" var med den gången det minns jag också. Han hade ett finskt namn men vad det nu var minns jag dock inte. 😉

Nu på onsdag kommer "små boisen" på besök till Hovet så varför inte komma hit till staden vid det glimrande berget Billingen och stötta dem lite.
Det kan de behöva för Skövde HC kommer ha ett enormt stöd från övrig publik det vill jag lova! 😉

Vist är det härligt med hockey när den är som "bäst" oavsett nivå i seriesytemet!👍

Ha de så gott i vårsolen!👌
/Xoog
Mitt lag: Skövde HC
Vänta …