Hejj!
Intressant nu med silly season vilka vi vill behålla ,och vilka får vi hit. Kanske en Umegård igen!!!!
Så nu tar vi nya tag för ny säsong,skriv gärna vilka ni önskar och tror kommer till bois
Och kära Johannes tagga ner lite
Nog bra för din hälsa och våran på gästboken
Mvh Peter