Så här skulle Bois kunna se ut nästa säsong om jag får önsketänka lite!
Målvakter:
Lucas Selindh
Albin Edlund (ny från Piteå)
Förstafemma
Anton Blomberg – Samuel Eklund
Jeremias Lindewall – Max Wennlund – Filip Barklund (ny från Väsby)
Andrafemma
Oscar Lundin – Christoffer Rasch (ny från Forshaga)
Wiggo Weinö – Viktor Johansson (ny från Västerås) – Emil Smedberg (ny från Borås)
Tredjefemma
Manne Håkansson – Joel Cruus
Robin Höglund – André Astley Rydberg – Carl-Johan Gustavsson
Fjärdefemma
Hannes Olofsson – Adrian Johnsson (ny från J20)
Anton Persson – Gustav Norén – Alex Fält