Marcus: Om BoIS U20 ska ha en chans i region behöver nog Ville spela alla matcher där, och dubblera i A-laget som 13e fw och när behov uppstår. Regionen serien är ju betydligt bättre matcher för att utvecklas än div1.
Den här hemsidan använder cookies. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du vår användning av cookies. Lär dig mer