Får man fråga vad du hört det? Karl verkar ju väldigt sympatiskt och bra tränare. Aldrig hört något illa om han!
Men jag vet inget,lagbygget tror jag blir bra i slutändan. Dom brukar lösa det ofta bra
Den här hemsidan använder cookies. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du vår användning av cookies. Lär dig mer