Kan man hoppas på Arvedson? Det vore en rejäl förstärkning, gjorde bra ifrån sig de matcherna han var på lån i Bois i vintras.
Den här hemsidan använder cookies. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du vår användning av cookies. Lär dig mer