Så här kan ett Boislag kanske mönstras i vinter? Spelare som ska in med fetstil
Målvakter
Selindh
Ny
Backpar
Blomberg-Eklund
Jonsson-Lundin/ny klassback
Manne-Cruus/Flodin
Kedjor
Lindewall-Wennlund-Ny spets
Weinö-Marcelius-Ny spets
Höglund-Astley/ny center-CJ
Persson-Norén-Ville/Fält/ny gnuggare
Ser väl ändå rätt hyfsat ut? Med rätt namn in på de sista platserna så vill jag påstå att det är minst lika starkt som förra.