I och med Blixt inträde så vill jag uppdatera min tilltänka laguppställning!
MÅLVAKTER
Lukas Selindh
Ny
BACKPAR
Blomberg-Eklund
Jonsson-Lundin/ny
Manne-Cruus/Flodin
KEDJOR
Lindewall-Wennlund-Ny spets (ryktas om kanon in här)
Weinö-Marcelius-Ny spets
Höglund-Astley-Blixt
CJ-Norén-Persson
Ville Gustavsson 13:e i utgångsläget
Med bara fyra spelare kvar att ta in så tycker jag att laget ser bättre ut än vid starten av förra säsongen. Detta av två orsaker:
1. Vi har bättre bredd på backsidan.
2. Vi har bredare spets på forwardssidan.