Tipset: 0 – 4
Tror det blir en hyfsat bekväm resa första matchen.
Oxarnas Gästbok
5746 inlägg.
Match ikväll o vi hoppas på pangstart
2-4 Lyder tippet idag !
2-4 Lyder tippet idag !
Jag tror på Boisseger med 1-3. Bois målskyttar blir Eddie, Jidenius och Lindén. Linden tar ledningen i första, sedan utjämnar Bois i andra och avgör i tredje.
Seriepremiär idag och jag tror att Bois vinner med 4 – 1. Vad tror ni andra? ?
Vad roligt att ni har gjort en gästbok som de såg ut på 1990-talet. *ironi*
– visst är det 😀 *ironi* trevligt med Norska besökare, även om dem är här för ironins skull. /mvh admin
Äntligen dags för premiär !!! ❤️??
Äntligen ??
Härligt att sidan är igång igen. Längtan är äntligen över och idag skrinnar stadens krigare ut på isen för att ta poäng. Lycka till boisen❤️??#bästiskaraborg
Seriepremiär idag !
Ja nu är sidan uppe & jag ser fram emot mycket snack här på gästboken mellan matcherna! En tämligen spännande säsong har vi oss att vänta, riktigt taggad!! GO BOISEN! ?❤?
I fredags hade brorsan och jag en jobbig uppgift. Resultatet får man se på Onsdag
Nu kör vi!!!!
Vad roligt att få skriva ett första inlägg på nya gästboken! Hoppas på bra aktivitet här och en grymt bra Boissäsong!
Äntligen igång. Forza BoIsen
Härligt att kunna skriva och läsa inlägg igen. Ser fram emot premiären imorgon
Välkommna till Oxarnas nya gästbok,
håll god ton och följ svensk lag.
håll god ton och följ svensk lag.