Oxarna bildades 2008 i euforin när Bois mosade allt i sin väg och gick hela vägen upp i allsvenskan. Sedan dess har vi varit Skaraborgs starkaste supporterklubb och vi har ingen avsikt att sluta vara det.
Vårt motto är: Att i positiv anda stötta laget på alla sätt vi kan!
Vi ser som vår huvudsakliga uppgift att stötta laget under a-lagsmatcher på hemma- och bortaplan, men vi stöttar också klubben ekonomiskt och är inte rädda för att hjälpa till om Bois behöver det.
I Oxarnas styrelse sitter en person som sitter i entrén, en annan skottar snön utanför entrén inför match, en tredje sköter webbsändningarna och en fjärde skriver för hemsidan samt sköter intervjuer under matcherna. Vi och våra medlemmar hjälper också Bois med diverse göromål när vi har möjlighet,
Vi gör det under parollen: Ingen kan göra allt men alla kan göra något!
Så vi hoppas att också du kan hjälpa till: Bli medlem, kom och hjälp till i klacken, hjälp oss med något du vill göra eller stötta oss genom att prata gott om oss på stan.
Tillsammans är vi bäst i Skaraborg!
Vill du bli medlem? Swisha oss 150 kr för medlemskap, eller 300 kr för familjemedlemskap på tel 1235206990. Fyll i namn på de som ska bli medlemmar i meddelanderutan. Det går även bra att betala in på bankgrionummer 436-3057
Vill du komma i kontakt med oss? Maila ordförande Krister Holm på hkrister@msn.,com, eller ring honom på tel 073-5056131,